Satın Alma ve İade Sözleşmesi

  • Anasayfa
  • Satın Alma ve İade Sözleşmesi

Yürürlük Tarihi: 10 Ağustos 2021

Kapsam: www.mersev.com.tr

Satın Alma ve İade Sözleşmesi

TARAFLAR

a) Şirket imza yetkilisi tarafından temsil edilen Mersev Bilişim Web Yazılım, Tasarım, Danışmanlık Hizmetleri bundan böyle “Şirket” olarak anılacaktır.
b) Tarafların “c” bendinde anılan “Websitesi” üzerinde satışı gerçekleştirilen/sunulan Ürünler veya Hizmetler bundan böyle “Mallar” olarak anılacaktır.
c) Ürün ve Hizmetlerin satışının yapıldığı internet sitesi mersev.com.tr bundan böyle “Websitesi” olarak anılacaktır.
d) Websitesinden ürün ve hizmet satın alan kişi veya kuruluş bundan böyle “Müşteri” olarak anılacaktır;

Taraflardan “Şirket” ve “Müşteri”
aşağıdaki şartlar dahilinde anlaşmıştır.

Sözleşmenin konusu: “Mallar”ı satın alan “Müşteriler” Hakkında Satın Alma ve İade Sözleşmesi

1- MALLARIN TANIMI
“Websitesi” üzerinde “Şirket” tarafından “Müşteri”ye satışı gerçekleştirilen “Mallar”, Web yazılım projeleri, mobil yazılım projeleri, internet teknolojileri çözümleri, danışmanlık hizmetleridir.

2- MALLARIN ÜCRETLERİ
“Müşteri”
ye satışı gerçekleştirilecek olan “Mallar”ın fiyatları ürün/hizmet sayfasında belirlilen KDV Dahil fiyatlardır. Fiyatlar ABD Doları cinsinden belirtilmiş olsa da, ödeme esnasında Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası veritabanından günlük olarak alınan ABD Doları Döviz Kuruyla hesaplanarak Türk Lirası cinsinden ödenecektir. “Müşteri”, bu fiyatlardan başka ekstra fiyatlar/masraflar ödemeyecektir. “Mallar”ın ücretlerinin ödemesi esnasında yapılacak taksitten kaynaklanabilecek banka komisyon masraflarının tamamı “Şirket” tarafından karşılanacaktır.

3- TESLİMAT SÜRESİ
“Mallar”ın teslimat süreleri ürün/hizmet sayfalarında belirtilmiştir.

4- SİPARİŞİN İŞLENMESİ
“Şirket”, “Website”si üzerinden verilen “Mallar”ın siparişini “Müşteri” açısından mağduriyet yaşanmaması amacıyla “Madde 6 ve 8” de belirtilen sebeplerden dolayı, siparişten tam -24 saat sonra- işleme alacaktır.

5- TİCARİ GARANTİ ve SATIŞ SONRASI HİZMET
“Mallar”ın satışının sunulduğu ürün/hizmet sayfasında belirtilmiş hallerle birlikte “Şirket” tüm ürün ve hizmetler sonrası –1 Yıl Ücretsiz Teknik Destek- sunmayı taahhüt etmektedir.

6- KESİN KABUL
Kesin Kabul, “Şirket”in sunduğu hizmetlerin Yabancı Menşeili şirketler ile birlikte yapılmasından kaynaklanan “İade edilememezlik”ten dolayı “Müşteri”nin “Mallar”ın siparişini verdikten 25. Saatten sonra başlar.

7- ÖDEME ŞARTLARI
Ödemeler “2. Madde” de belirtildiği gibi Türk Lirası olarak sipariş öncesi Kredi Kartı ile Peşin veya Taksitli olarak -veya- Banka Kartıyla Peşin olarak ödenecektir.

8- İADE ŞARTLARI
Bu sözleşmenin “6. Madde” sinde bahsi edilen durumlardan kaynaklanan sebeplerle “Mallar” ın iadesi ancak “Madde 4”te belirtilen -24 saatlik- süre içerisinde, siparişin işleme alınmasından önce verilecek iptal talepleriyle iptal edilebilir ve iade edilebilir.

“Mallar” için verilen siparişlerin iptal ve iade talebi;
“Websitesi” üzeride bulunan https://www.mersev.com.tr/iletisim sayfasındaki İletişim Formundan,
– 0 (850) 304 06-29 Numaralı WhatsApp Hızlı Destek Hattından,
[email protected] E-Posta adresinden verilebilir.

9- SÖZLEŞMENİN KABULÜ
İşbu sözleşme, Yürürlük Tarihinden itibaren uygulanır.
“Websitesi”ni ziyaret edip “Mallar”ın siparişini veren “Müşteri”ler bu Satın Alma ve İade Sözleşmesini peşinen kabul etmiş sayılır.

10- İYZİCO ŞARTNAME
Müşteri (son kullanıcı), ödeme yöntemine, üyeliğine ve siparişine ilişkin bilgilerin, ödemenin gerçekleştirilebilmesi ve ödeme usulsüzlüklerinin önlenmesi, araştırılması ve tespit edilmesini temin amacıyla iyzico Ödeme Hizmetleri A.Ş.’ye aktarılmasına ve iyzico tarafından https://www.iyzico.com/gizlilik-politikasi/ adresindeki Gizlilik Politikası’nın en güncel halinde açıklandığı şekilde işlenmesine ve saklanmasına rıza göstermektedir.

Eğer bu sözleşmenin en az 1 veya daha fazla maddesini kabul etmiyorsanız lütfen “Websitesi”ni ödeme yapmadan önce kapatın.

Herhangi bir sorunuz veya endişeniz için lütfen Bize şu adresten e-posta gönderin: [email protected]